Nya betalningsrutiner!

Alltför många struntar i att betala det de beställer. Trots påminnelser och inkasso så måste vi tyvärr skicka en hel del fakturor till Kronofogden för indrivning. Detta blir dyrt för kunden och det är inte gratis för oss heller.

Ibland lyckas inte ens Kronofogden driva in pengarna, för det finns inget att ta. Skäms på er som lurar till er hinder!

Nu inför vi nya rutiner, vilket betyder att alla kunder, utom föreningar och företag, måste betala innan vi skickar varorna!

Det är inte roligt att behöva meddela detta, men ett litet förtag som vi kan inte ligga ute med så mycket pengar som vi gör just nu. 

Med förskottsbetalning riskerar vi heller inte att få paket i retur, som också blir en kostad för oss.

När betalar man?

- Varje beställning bekräftas automatiskt både till kunden och till oss. Inga fler personliga bekräftelser kommer. Beställningen registreras sen i webshopens ordermottagning.

- När vi har varan klar att packas kommer en faktura på email.

- Så fort fakturan är betald skickar vi varan.

- Betala aldrig utan att ha fått fakturan! Fakturanumret måste alltid anges!

Nya modeller

Inga nya modeller! Vi hinner inte med att ta fram nya modeller för vi har mer än fullt upp att tillverka de vi redan har.

Men vi hoppas kunna fixa till några nya skapelser så småningom.

OBS! Frakt tillkommer alltid per paket oavsett vad som står på orderbekräftelsen!

Snälla kunder, läs köpvillkoren!

Och läs vad som står om frakt på hinder!

Vid varje hinder finns frakten angiven.

Om ordern innehåller mer än ett hinder, så klarar inte programmet av att lägga ihop två eller fler olika frakter, så tyvärr blir det då fel summa på bekräftelsen.

Exempel: Kombiluten frakt 140 kr + Ribban frakt 212 kr = total frakt 362 kr.

 

Meddelandeformulär under "Kontakt"

Använd formuläret under "Kontakt" för att nå oss.

Här kan man även ange vilka färger man vill ha på sina hinder, om det inte får plats i meddelanderutan på beställningssedeln.

 

Alla meddelanden bara här!

Skriv inga meddelanden på facebook, messenger eller i sms som gäller hinder! De glöms så lätt bort.

Email eller kontaktformuläret gäller, för då kommer de garanterat att uppmärksammas.